Thursday, March 10, 2011

sadis sesadis sadisnya.

hari ni hari jumaat, kebiasaannya aku akan balik gombak . tp malam ni potong line sbb ade test material. pfft ! tension gua . ari2 test pecah la otak gua beb . miaahahaha . nak ditambah kan lagi sadis dr cerita ni , mak aku datang gombak plak tu ari ni .. waaaa ! tension nye ! tension nye !! nak balikkkkkkkkkkkk !!!!!!!! aku dpt bayang kan , mesti ucu aku masak sedap2 punye . slllrrruuuppp ! aku kat sini hanya dapat membayangkan aje lauk2 di rumah walhal aku di sini hanya makan nasi putih + ayam goreng , tak pun ikan goreng je hari2 . tsssk ! sadis ! sadis !
untuk test malam kang plak aku tatau nak jawab ape , sbb aku ta study ape lg pun ni sbb tgh sebok mengupdate blog . well , nak jadi blogger yang berya la katekan ! nyahnyahnyah ! wish me luck everybody . love u olls !

No comments:

Post a Comment